مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-11پزشكي

امتحانات دانشگاه علوم پزشکی تهران حضوری برگزار می شود


هیئت رییسه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر برگزاری همه امتحانات دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری تاکید کرد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه هیئت رییسه دانشکده پزشکی صبح روز شنبه 20 شهریور 1400 با بررسی مسائل روز دانشکده با محوریت بازگشایی حضوری کلاس های درس، در سالن شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر شهریار نفیسی با اشاره به جلسه مشترک هیئت رییسه دانشگاه با دکتر عین الهی وزیر بهداشت، گفت: مسئولان دانشگاه و وزارت بهداشت به برگزاری حضوری کلاس ها با حداکثر میزان ممکن تأکید داشتند.

وی افزود: همچنین وزیر بهداشت به نحوه برگزاری مجازی کلاس ها و آموزش مجازی پزشکی نقد داشت و این سبک آموزش را برای رشته پزشکی و به تنهایی مناسب نمی دانست.

وزیر بهداشت با اشاره به واکسیناسیون اساتید و دانشجویان و دستور برای انجام واکسیناسیون خانواده دانشجویان در اسرع وقت به برگزاری حضوری کلاس ها تأکید داشت.

نفیسی با اشاره به برگزاری نیمه مجازی جشن گذار، اظهار داشت: تکمیل واکسیناسیون دانشجویان باید در برنامه های ثبت نام نو دانشجویان و برنامه آغاز سال تحصیلی گنجانده شود.

رییس دانشکده پزشکی با بیان این که ترم اول یا نیم ترم اول تحصیلی دانشجویان جدید تحت تأثیر انجام واکسیناسیون، زمان اعلام نتایج، ثبت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دانشگاه علوم پزشکی تهران حضوری برگزار می شود

امتحانات دانشگاه علوم پزشکی تهران حضوری برگزار می شود