مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-11ورزشي

گیان صاحب خانه کُشتی می شود


سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: شهر گیان صاحب خانه کُشتی می شود که برای این منظور به حدود 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: شهر گیان صاحب خانه کُشتی می شود که برای این منظور به حدود 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان جوانمردی شنبه 20 شهریور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همراه مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ضمن بازدید از پروژه سالن ورزشی چند منظوره ورزشی روستای باباقاسم، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال آماده افتتاح روستای زرامین سفلی و از شهر گیان بازدیدی انجام شد.

وی تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد مکان پاسگاه انتظامی سابق شهر گیان واقع در ورودی گیان که مکان آن جزء املاک اداره ورزش وجوانان شهرستان می باشد مرمت، بازسازی و تجهیز و تبدیل به خانه کشتی این شهر شود.

جوانمردی با بیان اینکه این بازدید بنا به تاکید و دستور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان صورت گرفته تا ورزش کشتی این شهر نیز پیشرفت کند، ادامه داد: برای راه اندازی خانه کشتی شهر گیان بر اساس برآورد به عمل آمده نیاز به حدود 300 میلیون تومان اعتبار است.

وی یادآور شد: امیدورایم که با حمایت مدیرکل ورزش استان و نماینده مردم نهاوند اعتبار مورد نیاز تأمین و با همراهی شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیان صاحب خانه کُشتی می شود

گیان صاحب خانه کُشتی می شود