مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-11اجتماعي

فشاری برای تهیه لباس فرم به خانواده ها وارد نشود


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تصمیم گیری درباره تهیه لباس فرم دانش آموزی برعهده شورای مدارس است گفت: مدارس توجه دارند که هیچ فشار و اجباری از این حیث به خانواده ها وارد نشود.

- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تصمیم گیری درباره تهیه لباس فرم دانش آموزی برعهده شورای مدارس است گفت: مدارس توجه دارند که هیچ فشار و اجباری از این حیث به خانواده ها وارد نشود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی درباره تهیه روپوش مدارس توضیح داد و گفت: روپوش مدارس جزو سیاست هایی است که در مدارس اتخاذ می شود و تابع سیاست های مدرسه و در اختیار شورای مدرسه است.

وی افزود: وقتی آموزش ها مجازی است تهیه لباس فرم موضوعیت ندارد، اما زمانی که مدارس حضوری باشند، همان روال سال قبل را دنبال می کنند با این نگاه که فشار و اجباری به خانواده ها وارد نشود.

وی با بیان اینکه مردم از نظر اقتصادی در شرایط سختی قرار دارند و امروز مدیران مدارس به گونه ای برنامه ریزی می کنند که فشاری به آنها از این حیث وارد نشود، درباره سرویس مدارس نیز اظهار کرد: اگر بازگشایی اتفاق بیفتد خانواده های بسیاری از سرویس استفاده می کنند.

ما در گام اول بازگشایی مدارس در روستاها و مدارس عشایری و مدارس کم جمعیت را داریم که نیازی به سرویس ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشاری برای تهیه لباس فرم به خانواده ها وارد نشود

فشاری برای تهیه لباس فرم به خانواده ها وارد نشود