مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-11سياسي

توسعه زندگی عفیفانه از اهداف امر به معروف ونهی از منکر است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، توسعه حکمرانه عادلانه و زندگی عفیفانه در جامعه را از اهداف ستاد بیان کرد.

- ، مهرداد محمدی بعدازظهر شنبه در در همایش دبیران ستاد امر به معروف سراسر افزود: بر اساس رویکردهای جدید اتخاذ شده، هدف نهایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسعه حکمرانی عادلانه و ترویج فرهنگ زندگی عفیفانه در جامعه و نظام اسلامی است.

محمدی به تشکیل کارگروه های شش گانه تخصصی با حضور مدیران و مسئولان بخش های مختلف ستاد اشاره و عنوان کرد: این کارگروه ها به منظور هماهنگی و هم اندیشی دبیران ستادهای استانی و برنامه ریزی برای پیشبرد سیاست های کلی در سراسر کشور به صورت کارگاه های فشرده برنامه ریزی و برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر می بایست شناخت و آگاهی لازم نسبت به مسائل شرعی، عرفی و قانونی در حوزه این فریضه الهی را داشته باشند، تصریح کرد: تشکیل گروه های احیاگر تخصصی امر به معروف و نهی از منکر تنها راه پیاده سازی این سیاست است که زمینه برای اجرای این برنامه در معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد فراهم و در معرض بهره برداری همه علاقمندان قرار گرفته است.

وی به تلاش دشمن در عرصه های گوناگون با هدف تضعیف نظام اسلامی به عنوان بزرگترین معروف عصر حاضر اشاره و بیان داشت: فعالیت گسترده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زندگی عفیفانه از اهداف امر به معروف ونهی از منکر است

توسعه زندگی عفیفانه از اهداف امر به معروف ونهی از منکر است