مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-11سياسي

باید نهضت اشتغال زایی را به پروژه اصلی کشورمان تبدیل کنیم


وزیر علوم با تاکید بر اینکه امروز بزرگ ترین چالش کشور ما اشتغال زایی است افزود: وزارت علوم در دوره جدید مدیریتی، تولید اشتغال و ثروت از علم را به عنوان یکی از اولویت های خود قرار داده است.

- به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در کنگره ملی شهید آیت الله مدنی که به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آن عالم ربانی برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهم ترین ویژگی های شهید مدنی قدرت انسجام بخشی و سیستم سازی بوده است، اظهار داشت: باید این ویژگی مهم ایشان را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

ایشان در هر کجا که قرار می گرفتند با تأسیس نهادها سعی می کردند از حوزه های دینی فراتر رفته و وارد حوزه اجتماعی و خدمات رسانی اجتماعی شوند.

وی با اشاره به اینکه قومیت ها با هر فرهنگ و زبان و قومیتی شهدای عزیزمان و خانواده آن ها را گرامی می دارند؛ افزود: دانشگاهیان و حوزویان نیز این ویژگی منحصر به فرد شهیدمدنی را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

روحانیت معظم همیشه مرجع امن مردم بوده اند و همیشه سرمایه های اجتماعی کشور را حفظ کرده و تلاش کرده اند تا آن ها را ارتقا دهند.

وزیر علوم همچنین گفت: در جمهوری اسلامی باور داریم که هر مدیر و مسئولی که در راستای اهداف مقدس شهدا گام بردارد و تلاش کند، حتماً عاقبت به خیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نهضت اشتغال زایی را به پروژه اصلی کشورمان تبدیل کنیم

باید نهضت اشتغال زایی را به پروژه اصلی کشورمان تبدیل کنیم