مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:302021-09-11اقتصادي

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد


طی حکمی از سوی وزیر صمت و با حضور معاون توسعه منابع و مدیریت این وزارتخانه، غلامعلی راستی به عنوان سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی وزیر صمت و با حضور معاون توسعه منابع و مدیریت این وزارتخانه، غلامعلی راستی به عنوان سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به رشد بودجه سالجاری وزارت صمت، اظهار کرد: نسبت به سال گذشته 112 درصد رشد داریم که در میزان رشد، چهارمین رتبه را در بین دستگاه های اجرایی کسب کرده ایم.

سیدرضا علیخانی با اشاره به گام های مثبت این وزارتخانه در مسیر چابک سازی ساختارها و فرایندها، گفت: با عنایت به تاکیدات مقام عالی وزارت نسبت به اصلاح ساختار و فرآیندها در راستای چابک سازی مجموعه، این رویکرد در دستور کار وزارت صمت قرار دارد و به زودی نهایی شده و برای اجرا ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم مطالبات استان ها را نیز در خصوص خدمات پرسنلی و مسایل رفاهی جامه عمل بپوشانیم.

غلامعلی راستی ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در پایان این نشست، با اشاره به این که وزارت صمت متشکل از 5 وزارتخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد