مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-11سياسي

تسریع در ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک آستارا/ با متخلفان برخورد می شود


معاون قضایی دادگستری گیلان با تأکید بر ضرورت تسریع در ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک آستارا، گفت: با متخلفان تعلل در پیشبرد امور گمرکی برخورد قانونی می شود.

- ، حجت الاسلام حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان ظهر شنبه در حاشیه بازدید از زیر ساخت های اقتصادی و گمرکی آستارا از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های فوق انتقاد، اظهار کرد: ضمن بررسی کم کاری و تخلفات احتمالی رخ داده در روند آنها، باید بازه زمانی مشخصی برای اجرایی کردن این پروژه ها اعلام شود.

وی اضافه کرد: با تمام متخلفان کندی اجرای این پروژه ها برخورد خواهد شد.

گلایه تجار از دپوی کالا در گمرک معاون دادگستری گیلان نیز با بیان اینکه اتصال راه آهن آستارا به راه آهن سراسری سبب رونق اشتغال و توسعه معیشت مردم شده ولی در برخی از اوقات اراده ای برای اتمام کار مشاهده نمی شود، اظهار کرد: رییس کل دادگستری گیلان و مسئولان این نهاد برای دومین بار است که در تابستان امسال از زیرساخت های اقتصادی شهرستان مرزنشین آستارا بازدید می کنند ولی مجریان و پیمانکاران طرح ها عدم اعتبار و تأمین نشدن مصالح را نیز بهانه می کنند.

سید رحمان سیدزاده، افزود: بعضی از مسئولان دستگاه ها برای پیشبرد طرح تلاش می کنند و در این راستا بازه زمانی مشخصی برای تکمیل راه آهن آستارا به رشت در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک آستارا/ با متخلفان برخورد می شود

تسریع در ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک آستارا/ با متخلفان برخورد می شود