مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-11سياسي

بنیاد فرهنگی البرز از 59 نخبه تجلیل کرد


مراسم اعطای جایزه البرز 1400 با حضور 6 دانشمند برتر این جایزه برگزار شد و همچنین از 53 نخبه دیگر به صورت غیرحضوری تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صیانت از سلامت منتخبین به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور 6 دانشمند برتر برگزار شده است.

ارشدی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره واقف خیراندیش مرحوم حسینعلی البرز از تمامی سازمان هایی که با بنیاد فرهنگی البرز در راستای اعطای جایزه البرز 1400 تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

اهتمام جدی سازمان اوقاف بر تقویت جایزه البرز در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه طی سخنانی گفت: مفتخرم که مراسم اعطای جایزه البرز در سال 1400 را برگزار می کنیم؛ امسال همزمان با پنجاه و نهمین سالگرد تأسیس بنیاد فرهنگی البرز از 59 نخبه کشور شامل 6 دانشمند و 53 دانشجو، طلبه و مخترع تجلیل به عمل خواهد آمد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: مرحوم حسینعلی البرز در بدو انقلاب از امام راحل می خواهد که هیئتی را برای اداره موقوفه البرز بگمارند؛ از ابتدای انقلاب تاکنون این جایزه برگزار شده و سعی کرده ایم از نیت واقف منحرف نشویم؛ نکته مهم این است، هرچه از طریق جایزه البرز به برگزیدگان اعطا می شود از محل عوائد موقوفه البرز بوده و با استفاده از منافع موقوفه، این جوایز به نخبگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد فرهنگی البرز از 59 نخبه تجلیل کرد

بنیاد فرهنگی البرز از 59 نخبه تجلیل کرد