مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 11:552021-09-11سياسي

اشتغال زایی از برنامه های ما است/لزوم وحدت حوزه و دانشگاه


همدان _ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اشتغال زایی و اشتغال پذیری از برنامه های ما است که اگر حوزه های علمیه در کنار دانشگاه ها قرار بگیرند، - ، محمدعلی زلفی گل پیش از ظهر امروز در کنگره ملی بزرگداشت شهید مدنی با بیان اینکه قدرت سخت و توان نظامی ما هر روز از گذشته بیشتر می شود، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش متولیان امر فرهنگ، قدرت نرم کشور هم توسعه یابد و بزرگداشت شهدای محراب، بزرگان و فرهیختگان در جامعه سبب افزایش قدرت نرم نظام اسلامی می شود.

وی با بیان اینکه عاقبت بخیری، بزرگترین نعمت خداوند به انسان است، ادامه داد: باور داریم هر مسئولی و مدیری در راستای اهداف شهدا گام بردارد و تلاش کند، حتماً عاقبت به خیر خواهد شد و اگر خلاف جهت شهدا گام بردارد، عاقبت به خیر نخواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ویژگی های شاخص و برجسته شهید مدنی از جمله انسجام بخشی و سیستم بخشی، وظیفه خود را سرلوحه گرفتن از ایشان دانست و گفت: روحانیت معزز و معظم همواره در تلاش برای حفظ سرمایه های اجتماعی و همواره ملجاء امن مردم بوده اند.

وی ادامه داد: اشتغال زایی و اشتغال پذیری از برنامه های ما است که اگر حوزه های علمیه در کنار مؤسسات و دانشگاه ها قرار بگیرند، خروجی این وحدت آثار قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی از برنامه های ما است/لزوم وحدت حوزه و دانشگاه

اشتغال زایی از برنامه های ما است/لزوم وحدت حوزه و دانشگاه