مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-11سياسي

اربعین امسال رنگ و بوی کتابخوانی دارد


آیین رونمایی از پوستر ویژه برنامه فرهنگی «مشی خورشید» به مناسبت اربعین 1400 در محل کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

- ، آیین رونمایی از پوستر ویژه برنامه فرهنگی مشی خورشید به مناسبت اربعین 1400، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در محل کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

محمدهادی ناصری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران از برگزاری جشنواره کتابخوانی با موضوع اربعین و زندگی امام حسین(ع) با عنوان مشی خورشید ، بر اساس کتاب حسین (ع) از زبان حسین(ع) نوشته حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان خبر داد و گفت: این مجموعه مسابقه در قالب های کتابخوانی، داستانک، پویش معرفی کتاب، خاطره گویی، شعرخوانی و دکلمه و نقاشی ویژه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار خواهد شد که زمان بندی و نحوه اجرای آن متعاقبا اعلام می شود.

اربعین امسال رنگ و بوی کتابخوانی دارد در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابراهیمی، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی استان تهران در سخنانی گفت: جریان امام حسین (ع) بخشی از وجود همه ما است، یک کشتی است که همه ما به دنبال آن هستیم که خودمان را به آن برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال رنگ و بوی کتابخوانی دارد

اربعین امسال رنگ و بوی کتابخوانی دارد