مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-11اقتصادي

نیاز فوری ماسال به ایجاد پایگاه های واکسیناسیون


باتوجه به مسافر پذیر بودن شهرستان ماسال می بایست سرعت واکسیناسیون بالاتر از وضع موجود باشد اما آنچه امروزمشاهده می کنیم این است که واکسیناسیون در ماسال با سرعت بسیار کندی درحال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، با توجه به اینکه شهرستان بوده به طوری که در شروع تمامی پیک ها میزان ابتلا به این بیماری در شهرستان ماسال بیشتر بوده و نرخ مرگ ومیر نیز افزایش چشمگیر داشته و همواره ماسال زودتر از اکثر شهرهای پرجمعیت به وضعیت قرمز تغییر رنگ داده و دیرتر از سایر شهرهای پرجمعیت به وضعیت عادی رسیده است.

بااین وجود اما میزان واکسیناسیون در این شهرستان بسیار ضعیف بوده و فقط در بخش مرکزی ماسال پنج پایگاه واکسیناسیون وجود دارد که چهار مورد آن در بخش روستایی است و به صورت محدود به واکسیناسیون می پردازد و یک مرکز برای جمعیت چند ده هزارنفری شهری مورداستفاده قرار می گیرد و نکته قابل تأمل اینجاست که تعدادی از شهروندان روستاهای هم جوار و به خصوص بخش شاندرمن نیز برای واکسیناسیون به این پایگاه اعزام می شوند.

ستاد کرونا ماسال در روزهای گذشته با توجه به افزایش سهمیه واکسن گیلان و به طبع افزایش سهمیه ماسال اقدام به شناسایی و بررسی مکانی جدید و بزرگ تر برای احداث پایگاه واکسیناسیون اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز فوری ماسال به ایجاد پایگاه های واکسیناسیون

نیاز فوری ماسال به ایجاد پایگاه های واکسیناسیون