مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-11سياسي

مقتدرترین گزینه برای شهرداری قزوین هستم


یکی از گزینه های شهرداری قزوین گفت: خودم را مقتدرترین گزینه در جایگاه اجرا می دانم و احساس می کنم در حال حاضر این شهر متولی خاصی ندارد، من مدیر میدانی هستم و در هر بخشی مشاور متخصصی دارم که باید کنارم باشد.

- ایسنا/قزوین یکی از گزینه های شهرداری قزوین گفت: خودم را مقتدرترین گزینه در جایگاه اجرا می دانم و احساس می کنم در حال حاضر این شهر متولی خاصی ندارد، من مدیر میدانی هستم و در هر بخشی مشاور متخصصی دارم که باید کنارم باشد.

حسین معصوم یکی از چهار گزینه نهایی تصدی پست شهردار قزوین در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امروز 20 شهریور با حضور عباس نیکویه، رییس دوره های پیشین شورای اسلامی شهر و علی کمالی شهردار اسبق قزوین به عنوان داور مدعو برگزار شد؛ تصریح کرد: هر مدیری که می خواهد کار کند و طرح و برنامه ارائه دهد باید بودجه را در نظر بگیرد، در این مدت بودجه شهرداری قزوین را تحلیل کردم و متوجه شدم که وضعیت خوبی در بودجه نداریم.

وی افزود: در تیر ماه سال جاری 32 میلیارد و 300 میلیون از محل ارزش افزوده و درآمد حاصل از تخفیفات جذب شده است، همچنین در مرداد ماه 17 میلیارد از ارزش افزوده و 18 میلیارد تومان از محل تخفیفات محقق شده است؛ سرپرست شهرداری تلاش کرده که مشکل حقوق کارمندان را حل کند و می توان گفت در این مدت حتی 50 درصد بودجه مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدرترین گزینه برای شهرداری قزوین هستم

مقتدرترین گزینه برای شهرداری قزوین هستم