مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-11اجتماعي

ادامه محدودیت های کرونایی در محورهای شمال/ ارتفاعات کندوان و گدوک مه آلود است


سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت های کرونایی در ورودی های شمال، گفت: طی 24 ساعت گذشته 526 دستگاه خودرو اعمال قانون و 293 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

- هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی روان در مسیرهای ورودی محورهای شمال هستیم.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات ولی آباد کندوان و گدوک سوادکوه، افزود: از لحاظ جوی سطح جاده ها خشک بوده ولی باتوجه به بارندگی معمولا بعد از بارش ها احتمال سقوط سنگ و ریزش در محورهای کوهستانی مازندران دور از انتظار نیست .

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های کرونایی کماکان در جاده های شمال تداوم دارد، اضافه کرد: در این زمینه جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران گرفته می شود.

این مسؤول با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته 526 دستگاه خودرو اعمال قانون و 293 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 111هزار و 229 دستگاه خودرو اعمال قانون و 78هزار و 185 دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه محدودیت های کرونایی در محورهای شمال/ ارتفاعات کندوان و گدوک مه آلود است

ادامه محدودیت های کرونایی در محورهای شمال/ ارتفاعات کندوان و گدوک مه آلود است