مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 14:552021-09-11اقتصادي

مشکل آب گرفتگی خوزستان تا 2 سال آینده حل می شود


استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه راهکارهای حل مشکلات این استان به دو بخش کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم شد، گفت: مشکل آب گرفتگی خوزستان تا دو سال آینده حل می شود.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز شنبه در حاشیه نشست بررسی پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهار آب های سطحی و دفع آب فاضلاب یکی از مشکلات استان خوزستان به خصوص در برخی از شهرها مثل بندر امام، ماهشهر و اهواز حادتر است که سال های گذشته باعث نارضایتی مردم و بروز مشکلاتی برای آنها شد.

استاندار خوزستان افزود: این جلسه را با هدف بررسی آخرین وضعیت، احصای مشکلات، گزارش عملکرد اقدامات انجام شده در دو سال اخیر، میزان اجرایی شدن مصوبات و همچنین بررسی اقداماتی که باید تداوم داشته باشد، برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه راهکارها در راستای حل مشکلات استان خوزستان به دو بخش کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم بندی شده است، تصریح کرد: در کوتاه مدت باید اقدامات سریع و این آمادگی را برای پاییز روبه رو داشته باشیم تا مردم دچار مشکلات نشوند.

استاندار خوزستان گفت: در بلندمدت نیز جلسات و اجرای طرح ها را ادامه می دهیم تا ظرف دو سال آینده این مشکل (آب گرفتگی) را برای همیشه از چهره خوزستان بزداییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب گرفتگی خوزستان تا 2 سال آینده حل می شود

مشکل آب گرفتگی خوزستان تا 2 سال آینده حل می شود