مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:052021-09-11اقتصادي

لازم باشد ساختمان های اداری خوزستان را به مزایده می گذارم


اگر لازم باشد ساختمان های فرمانداری، راه و شهرسازی و استانداری را به مزایده بگذاریم تا مشکل مسکن یا فاضلاب و نظایر آنها را برای مردم این استان حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز خوزستان حمایت و برای رفع مشکلات آن اقداماتی را انجام داده یا انجام خواهند داد، گفت: مشکل چیست و چرا مسائل این استان حل نمی شود؟ وی با بیان اینکه مردم خوزستان با وجود این مشکلات نمی توانند اینجا زندگی کنند و باید برای حل این مشکلات چاره اندیشی کرد، افزود: در سال های 98 و 99 معضل آب گرفتگی در استان رخ داد وهم اکنون نمی شود که امسال این معضل بار دیگر در خوزستان تکرار شود.

خلیلیان اظهار کرد: برای حل آب های سطحی چه در اهواز و چه در سایر شهرها دو ماه فرصت وجود دارد که باید یک اقدام در کوتاه مدت انجام شود؛ البته از طرح اساسی و اقدامات و راهکارهای بلندمدت نیز نباید غافل شد زیرا وقتی آب فاضلاب مثل چشمه از مناطق بیرون زده یعنی کار ایراد دارد و آن هم وقتی هنوز بارندگی ها شروع نشده اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: اگر منازل مسئولان در کنار مردم باشد شاید کار بهتر می شد زیرا مسئولان درد مردم را بهتر درک می کردند و برای رفع مشکلات مردم اقداماتی را انجام می دادند.

خلیلیان با یادآوری اینکه خوزستان روی نفت نشسته است ولی مردم آن در بدترین حالت زندگی می کنند، اضافه کرد: اینجا سرزمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم باشد ساختمان های اداری خوزستان را به مزایده می گذارم

لازم باشد ساختمان های اداری خوزستان را به مزایده می گذارم