مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:102021-09-11سياسي

کتاب «آیت الله هادی روحانی» در مازندران تدوین می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تدوین کتاب مرحوم آیت الله هادی روحانی در 500 صفحه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد پشتیبانی از پژوهش و تدوین کتاب مرحوم آیت الله هادی روحانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس به عنوان دبیر این ستاد، مسئول پژوهش و تدوین کتاب، کارها را پیگیری می کند، ادامه داد: بخشی از هزینه کتاب به عهده حفظ آثار و امام جمعه بابل و بخش اعظم آن را شهرداری تقبل کرد.

وی بیان کرد: این کتاب 500 صفحه ای، پژوهش محور است و به سه حوزه زندگی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بویژه نقش این روحانی مبارز در بازسازی سوسنگرد می پردازد.

سردار ملکی با بیان اینکه دفاع مقدس اوج عشقبازی با خدا بود، اظهار داشت: دفاع مقدس ریشه در عاشورا دارد و باید عاشورایی حفظ شود و خدماتی که در هفته دفاع مقدس ارائه می شود باید با نگاه و نگرش دفاع مقدسی باشد.

سردار ملکی با بیان اینکه سال گذشته در چهلمین سال گرامیداشت دفاع مقدس با حضور رهبر معظم انقلاب از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس تکریم و تقدیر به عمل آمد، گفت: امسال نیز برنامه تکریم از رزمندگان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور 30 شهریور در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آیت الله هادی روحانی» در مازندران تدوین می شود

کتاب «آیت الله هادی روحانی» در مازندران تدوین می شود