مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:152021-09-11اقتصادي

لزوم ورود بخش خصوصی به ساخت و ساز مسکن


استاندار فارس با تاکید بر اینکه مسکن سازی کار دولت نیست، گفت: افراد متخصص و سرمایه گذاران بخش خصوصی باید با بهره گرفتن از زیرساخت های دولتی به امر ساخت و ساز مسکن ورود کنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه مسکن سازی کار دولت نیست، گفت: افراد متخصص و سرمایه گذاران بخش خصوصی باید با بهره گرفتن از زیرساخت های دولتی به امر ساخت و ساز مسکن ورود کنند.

عنایت الله رحیمی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس با بیان اینکه این شورا یکی از مهمترین جلسات تشکیل شده در استان است، عنوان کرد: علاوه بر موضوع توزیع اعتبارات درباره سیاست های توسعه ای استان، آمایش استانی، اسکان جمعیت، نواحی سرمایه گذاری نیز تصمیم می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی تصلب و تمرکز را از موانع و مشکلات موجود در سطوح تصمیم گیری کشور دانست و ابراز امیدواری کرد دولت سیزدهم بتواند با تمرکز زدایی و تفویض اختیارات به استان ها به تسهیل روند توسعه مناطق مختلف کشور کمک کند.

استاندار فارس با اشاره به تاکیدات رییس جمهور از ابتدای تشکیل دولت جدید بر موضوعاتی همچون معیشت، مسکن و کرونا، اظهار کرد: در استان فارس اقدامات در خور توجهی در حوزه کرونا انجام شده و با واردات مناسب واکسن تاکنون واکسیناسیون نیز پیشرو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود بخش خصوصی به ساخت و ساز مسکن

لزوم ورود بخش خصوصی به ساخت و ساز مسکن