مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:352021-09-11سياسي

لزوم کسب اطمینان از آخرین وضعیت ملک قبل از معامله


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت: شهروندان پیش از انجام معاملات ملکی با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی از آخرین وضعیت ملک اطمینان حاصل نمایند.

- ایسنا/قم معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت: شهروندان پیش از انجام معاملات ملکی با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی از آخرین وضعیت ملک اطمینان حاصل نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم، با تأکید بر تنظیم و ثبت قراردادهای تعهد به بیع در دفاتر اسناد رسمی و پیش بینی شروط و ضمانت اجراهای قانونی، عنوان کرد: لطفا شهروندان تا پیش از انجام معاملات ملکی با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و ارائه پلاک ثبتی، از آخرین مالک، وضعیت توقیفی و ممنوع المعامله نبودن مالک و.

اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: گستره حوزه املاک و تنوع آن، زمینه مناسبی را برای کلاهبرداران فراهم نموده است تا در آن فعالیت غیر قانونی نموده و نظم این حوزه را مختل نمایند و در نتیجه موجب افزایش ورودی پرونده به مراجع قضایی گردند؛ لذا از همشهریان گرامی انتظار می رود به منظور پیشگیری از بسیاری از مشکلات در آینده، به جای تنظیم مبایعه نامه و یا قولنامه ها به صورت دستی و یا در بنگاه های مشاوران املاک، قراردادهای خود را در دفاتر اسناد رسمی تنظیم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کسب اطمینان از آخرین وضعیت ملک قبل از معامله

لزوم کسب اطمینان از آخرین وضعیت ملک قبل از معامله