مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-11اقتصادي

احتمال بازگشایی دانشگاه ها در فارس/تغییر وضعیت زنگبندی


جانشین استاندار فازس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تزریق واکسن به دانشجویان و افراد بالاتر از 18 سال در روستاهای فارس در حال انجام است و به علت واکسینه شدن اساتید و دانشجویان در استان احتمال بازگشایی دانشگاه ها وجود دارد.

- ایسنا/فارس جانشین استاندار فازس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تزریق واکسن به دانشجویان و افراد بالاتر از 18 سال در روستاهای فارس در حال انجام است و به علت واکسینه شدن اساتید و دانشجویان در استان احتمال بازگشایی دانشگاه ها وجود دارد.

عبدالرضا قاسمپور عصر شنبه 20 شهریور در نشست مجازی با خبرنگاران بیان کرد: تاکنون دو میلیون و 56 هزار و 989 دز واکسن کرونا در فارس تزریق شده و آمار فعلی بستری روزانه در مراکز درمانی استان هم به حدود 340 نفر رسیده است.

او افزود: ستاد استانی کرونا در فارس، پرداخت مطالبات کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای 89 روزه، تفویض اختیار به استان ها و واردات واکسن توسط بخش خصوصی را مورد پیگیری قرار داده است.

معاون استاندار فارس ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای 583 هزار و 871 خودروی شخصی متخلف در طرح مننوعیت تردد جریمه صادر شده و همچنین 10 هزار و 540 واحد صنفی در استان پلمب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشایی دانشگاه ها در فارس/تغییر وضعیت زنگبندی

احتمال بازگشایی دانشگاه ها در فارس/تغییر وضعیت زنگبندی