مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:502021-09-11سياسي

سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری نقطه عطف خراسان شمالی است


استاندار خراسان شمالی با اشاره به راه اندازی سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده، گفت: این سامانه به صورت آزمایشی در خراسان شمالی اجرا شده و نقطه عطف استان خواهد بود.

- ، محمد علی شجاعی عصر شنبه در آیین رونمایی از سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده (طرح ولایت) که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی این سامانه نقطه عطفی برای اقتصاد و فضای کسب و کار استان و کشور خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اجزای حاکمیت در استان با انسجام و هم افزایی در راستای تحقق منویات رهبری تلاش می کنند، گفت: بروکراسی های اداری موجب خستگی و فرار سرمایه گذاران شده است و با راه اندازی و اجرای این سامانه می توانیم با جذب سرمایه گذاران بیشتر در راستای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش رفاه و معیشت مردم گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه این سامانه به طور پایلوت در استان خراسان شمالی راه اندازی و سپس در سایر استان اعمال خواهد شد، افزود: در این سامانه در استان مجوزهای بی نام سرمایه گذاری برای 86 طرح با 2 هزار و 873 میلیارد تومان اعتبار به دو زبان فارسی و انگلیسی بارگذاری شده است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه راه اندازی این سامانه زمان صدور مجوز سرمایه گذاری را صفر خواهد کرد، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری نقطه عطف خراسان شمالی است

سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری نقطه عطف خراسان شمالی است