مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-11سياسي

عدم شفافیت گلوگاه اصلی فساد در شهرداری است


یکی از گزینه های شهرداری قزوین گفت: عدم شفافیت گلوگاه اصلی فساد در شهرداری است، اجرای برنامه شهر هوشمند و برون سپاری خدمات شهرداری به دفاتر خدمات الکترونیکی به ضابطه مندشدن این موضوع و جلوگیری از فساد در شهرداری کمک می کند.

- ایسنا/قزوین یکی از گزینه های شهرداری قزوین گفت: عدم شفافیت گلوگاه اصلی فساد در شهرداری است، اجرای برنامه شهر هوشمند و برون سپاری خدمات شهرداری به دفاتر خدمات الکترونیکی به ضابطه مندشدن این موضوع و جلوگیری از فساد در شهرداری کمک می کند.

غلامحسن اسلامی صدر یکی از چهار گزینه نهایی تصدی پست شهردار قزوین در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امروز 20 شهریور با حضور نیکویه رییس دوره های پیشین شورای اسلامی شهر و کمالی شهردار اسبق قزوین به عنوان داور مدعو برگزار شد؛ تصریح کرد: هر اقدام یا فرایندی که با دور زدن قوانین و دستورالعمل ها و جهت کسب منفعت شخصی صورت بگیرد فساد است، منفعت صرفاً منفعت مالی نیست می تواند منفعت اجتماعی و سیاسی باشد.

وی افزود: سال های گذشته در منطقه یک شهرداری قزوین که پرمسئله ترین منطقه شهری است خدمت کردم و در آن دوران فسادی رخ نداد، اتفاقات پر تنش مانند ساماندهی را با همکاری نیروی انتظامی انجام دادیم اما اجازه ندادیم فسادی اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شفافیت گلوگاه اصلی فساد در شهرداری است

عدم شفافیت گلوگاه اصلی فساد در شهرداری است