مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 17:302021-09-11اقتصادي

سامانه مجوزهای بی نام خراسان شمالی، ابلاغ ملی شد


به دستور وزیر کشور، سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده (طرح ولایت) به دستور وزیر کشور به سایر استان های کشور نیز ابلاغ شد تا به صورت ملی در سراسر کشور اجرایی شود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: به دستور وزیر کشور، سامانه انتقال آنی مجوزهای سرمایه گذاری صادر شده (طرح ولایت) به دستور وزیر کشور به سایر استان های کشور نیز ابلاغ شد تا به صورت ملی در سراسر کشور اجرایی شود.

محمدعلی شجاعی در این آیینی که با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر کشور در 20 شهریور ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: راه اندازی این سامانه نقطه عطفی برای اقتصاد و فضای کسب و کار استان و کشور است.

وی با تاکید بر اینکه اجزای حاکمیت در استان با انسجام و هم افزایی در راستای تحقق منویات رهبری تلاش می کنند، گفت: بروکراسی های اداری موجب خستگی و فرار سرمایه گذاران شده است و با راه اندازی و اجرای این سامانه می توانیم با جذب سرمایه گذاران بیشتر در راستای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش رفاه و معیشت مردم گام برداریم.

شجاعی با اشاره به اینکه این سامانه به طور پایلوت در استان خراسان شمالی راه اندازی و در ادامه نقطه نظرات سایر استان ها اعمال می شود، افزود: در این سامانه مجوزهای بی نام سرمایه گذاری برای 86 طرح با دو هزار و 873 میلیارد تومان اعتبار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مجوزهای بی نام خراسان شمالی، ابلاغ ملی شد

سامانه مجوزهای بی نام خراسان شمالی، ابلاغ ملی شد