مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 17:402021-09-11سياسي

منطقه عظیمیه قزوین را به مسکن ملی تبدیل کنیم


یکی از گزینه های شهرداری قزوین گفت: منطقه عظیمیه را می توانیم به عنوان طرح مسکن ملی معرفی کنیم و با ایجاد زیرساخت های مناسب شرایط سکونت کارگران و اقشار کم درآمد در این منطقه را فراهم کنیم با فرض این که 60 هزار نفر در این منطقه ساکن شوند.

- ایسنا/قزوین یکی از گزینه های شهرداری قزوین گفت: منطقه عظیمیه را می توانیم به عنوان طرح مسکن ملی معرفی کنیم و با ایجاد زیرساخت های مناسب شرایط سکونت کارگران و اقشار کم درآمد در این منطقه را فراهم کنیم با فرض این که 60 هزار نفر در این منطقه ساکن شوند.

سید مهدی کاظمی یکی از چهار گزینه نهایی تصدی پست شهردار قزوین در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امروز 20 شهریور با حضور عباس نیکویه، رییس دوره های پیشین شورای اسلامی شهر و علی کمالی شهردار اسبق قزوین به عنوان داور مدعو برگزار شد؛ تصریح کرد: با شعار مدیریت ارزش آفرین شهری مبتنی بر بودجه وارد شدم و برنامه های خود را در 8 بخش به شورای شهر ارائه کردم، برخی از پروژه های شهری قزوین شاخص و در حد ملی است که با اجرای آن اتفاقات خوبی رخ می دهد که می توان به طرح محور گردشگری و تاریخی قزوین اشاره کرد.

وی افزود: این پروژه از دروازه درب کوشک شروع می شود، از زعفرانیه و محور تاریخی می گذرد تا سپه و میمون قلعه اجرا می شود، تمام نقاط تاریخی شناسایی شده است، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه عظیمیه قزوین را به مسکن ملی تبدیل کنیم

منطقه عظیمیه قزوین را به مسکن ملی تبدیل کنیم