مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-11سياسي

نقش آفرینی مدیران دستگاه های اجرایی در تدوین لایحه بودجه 1401


مدیران دستگاه های اجرایی مختلف در حوزه تدوین لایحه بودجه 1401 در سطح استانی و کشوری نقش آفرینی کنند و ارتباط با مجموعه وزارتخانه ها داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مختلف در حوزه تدوین لایحه بودجه 1401 در سطح استانی و کشوری نقش آفرینی کنند و ارتباط با مجموعه وزارتخانه ها داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی 20 شهریورماه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با اشاره به موضوع بودجه 1401 و اینکه ستاد بودجه برای تنظیم لایحه تشکیل شده است اظهارداشت: اقداماتی که باید در راستای تدوین این بودجه سال آینده استان انجام شود طی نشست امروز از سوی سازمان برنامه و بودجه مطرح شد.

وی افزود: پارسال طبق هدف گذاری که برای بودجه سیستان و بلوچستان انجام شد بخشی از کار و رشد این بودجه در لایحه شکل گرفت اما اثرگذارترین اقدام در مجلس شورای اسلامی بود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پارسال رشد بودجه در استان خوب بود اظهارداشت: در لایحه بودجه کشور 45 درصد و استان 75 درصد رشد داشت اما در صحن مجلس شورای اسلامی رشد بودجه به 73 درصد و استان به 630 درصد رسید.

وی با بیان اینکه این افزایش رشد بودجه در سال گذشته به این دلیل بوده که رییس مجلس، نواب مجلس و روسای کمیسیون ها به سیستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی مدیران دستگاه های اجرایی در تدوین لایحه بودجه 1401

نقش آفرینی مدیران دستگاه های اجرایی در تدوین لایحه بودجه 1401