مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-11سياسي

اهدای 544 پنل خورشیدی به عشایر کرمانشاه


544 پنل خورشیدی به عشایر ایل زوله استان کرمانشاه اهدا شد.

- ایسنا/کرمانشاه 544 پنل خورشیدی به عشایر ایل زوله استان کرمانشاه اهدا شد.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: جامعه عشایر کشور هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده و امیدوارم با پیگیری های دولتمردان و همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط بتوانیم به همه خانواده های عشایر خدمات شایسته ای ارائه دهیم.

وی گفت: در جهت ارائه خدمات مطلوب به این بخش از جامعه و براساس آیین نامه ساماندهی عشایر دستگاه های اجرایی مکلف شده اند همان شاخص هایی که برای برخوداری از زندگی روستایی هست، برای عشایر هم تدوین شود.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه نیز گفت: عشایر گرانقدر تلاش گسترده ای در طول تاریخ و در طول پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و باید با نگاه ویژه ای مطالبات آنها را پیگیری کرد.

مرادی با اشاره به عدم دسترسی عشایر به شبکه برق، اظهار کرد: طرح استفاده عشایر از سامانه های خورشیدی مور توجه قرار گرفته تا علاوه بر تامین روشنایی و استفاده از تجهیزات برقی کم مصرف، کمک حداقلی به توسعه امر آموزش بچه های عشایر شود.

وی ادامه داد: در همین راستا با یک ابتکار جدید و با استفاده از فناوری های روز نسبت به تامین برق با استفاده مولدهای کوچک خورشیدی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 544 پنل خورشیدی به عشایر کرمانشاه

اهدای 544 پنل خورشیدی به عشایر کرمانشاه