مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-12ورزشي

تیم بسکتبال نظم آوران با ترکیبی جوان به استقبال سوپرلیگ می رود


سرمربی تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان گفت: تیم جوان و خوبی برای فصل آینده آماده می کنیم و سعی می کنیم در سوپرلیگ امسال بهترین جایگاه را کسب کنیم.

- علی آرزومندی در گفت وگو با خبرنگار  فارس در سیرجان با اشاره به اینکه در هفته سوم آمادگی تیم هستیم، اظهار کرد: ترکیبی از بازیکنان جوان و مطرح کشور را در تیم داریم و 8 بازیکن جدید جذب کردیم که از بازیکنان تیم ملی جوانان و تیم ملی کشورمان هستند.

سرمربی جدید تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان ادامه داد: 7 نفر از بازیکنان بومی شهرستان سیرجان که در فصل قبل همراه تیم بودند را نیز نگه داشتیم تا یک ترکیب جوان و خوبی را برای فصل آینده آماده کنیم و تیم شاداب و خوبی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سعی می کنیم از آن شرایطی که داریم به نحو احسن استفاده کنیم و بتوانیم از جایگاه  بسکتبال سیرجان به خوبی دفاع کنیم، درباره وضعیت بسکتبال سیرجان گفت: سیرجان پتانسیل خوبی در بسکتبال دارد و پیشرفت های خیلی خوبی کرده و سرمایه گذاری روی پایه ها را در برنامه دارد که باید ادامه داشته باشد.

آرزومندی در مورد کیفیت بازیکنان بومی و بازیکنان جذب شده نیز اظهار داشت: سیرجان در حال حاضر  4  بازیکن خیلی خوب دارد که هم مستعد هستند وهم می توانند در سطح لیگ برتر بازی کنند و بازیکنان دیگری که جذب کردیم،  3 نفر آنها سابقه بازی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بسکتبال نظم آوران با ترکیبی جوان به استقبال سوپرلیگ می رود

تیم بسکتبال نظم آوران با ترکیبی جوان به استقبال سوپرلیگ می رود