مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-12اقتصادي

100 میلیارد تومان از مطالبات مردم بالا و پایین دست سد «سیمره» پرداخت نشده است


مسئولان سد «سیمره» به تعهدات خود در قبال مردم بالا و پایین دست سد عمل کنند/ -  آیت قیصربیگی دبیر ستاد مدیریت بحران استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، با اشاره به وضعیت مناطق بالادست و پایین دست سد سیمره گفت: مسوولان سد و نیروگاه سیمره بایست به وظایف و تعهدات خود در قبال مردم بالادست و پایین دست سد عمل کنند.

وی افزود: در سیل فروردین ماه 98 در اثر بالا رفتن تراز سد شاهد خسارات فراوان به مناطق بالادست سد بودیم و علی رغم تعهدات وزارت نیرو و سد و نیروگاه سیمره هنوز قریب 1000 میلیارد تومان از مطالبات مردم باقیمانده و پرداخت نشده است! دبیر ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به تهدیدات مناطق پایین دست سد، تصریح کرد: برای سال ها است که موضوع لغزش زمین و فرونشست روستای تلخاب از توابع شهرستان بدره که بنا به بررسی های به عمل آمده توسط کارگروه های تخصصی و ذیربط در اثر آبگیری سد و نیروگاه سیمره ایجاد شده، تحت اقدام بوده اما متأسفانه بدون نتیجه مانده و دچار روزمرگی شده است.

  وی در ادامه خواستار تعیین تکلیف فوری این موضوع شد و گفت: در مرداد ماه از منطقه بازدید به عمل آمد و علاوه بر نشست ستاد مدیریت بحران در محل سد بلافاصله در مرکز استان نیز برای این موضوع نشست ستاد مدیریت بحران گرفته شد و امروز نیز این موضوع به صورت تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان از مطالبات مردم بالا و پایین دست سد «سیمره» پرداخت نشده است

100 میلیارد تومان از مطالبات مردم بالا و پایین دست سد «سیمره» پرداخت نشده است