مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-12سياسي

سیاست زدگی و نگاه تشریفاتی ؛ آسیبهایی که از دامان معاونت زنان باید پاک شود


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری سیاست زدگی و نگاه تشریفاتی را دو آسیب بزرگ برای معاونت امور زنان و خانواده دانست و گفت: سیاست زدگی و نگاه تشریفاتی باید از دامان معاونت زنان پیرایش شود.

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری "سیاست زدگی" و "نگاه تشریفاتی" را دو آسیب بزرگ برای معاونت امور زنان و خانواده دانست و گفت: "سیاست زدگی" و "نگاه تشریفاتی" باید از دامان معاونت زنان پیرایش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در حساب توییتری خود نوشت: ‏دو آسیب بزرگ سیاست زدگی و نگاه تشریفاتی باید از دامان معاونت زنان پیرایش شود تا بتواند در رفع محرومیت و اجرای عدالت فراگیر موفق و پیشرو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خزعلی پیش از این سیاست زدگی ، سیاست بازی و تشریفاتی شدن معاونت امور زنان و خانواده را دو آسیب واضح این معاونت دانسته و با بیان اینکه در تمام دوره ها شاهد این دو آسیب بوده ایم، گفته بود: اگرچه این معاونت ستادی و فعالیتش در زمینه سیاست گذاری و برنامه ریزی است؛ اما هرگز این معاونت قدرت لازم برای اجرا و نظارت بر نتیجه سیاست ها را نداشته و برنامه ما این است که به سمت اجرا و نظارت بر نتایج سیاست ها پیش رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی و نگاه تشریفاتی ؛ آسیبهایی که از دامان معاونت زنان باید پاک شود

سیاست زدگی و نگاه تشریفاتی ؛ آسیبهایی که از دامان معاونت زنان باید پاک شود