مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-12ورزشي

هاشمیه ؛ الیزابتی که هیچ وقت مایوس نشد


بانوی طلایی ایران در مسابقات پارا دو و میدانی المپیک توکیو معتقد است، خانواده اش از همان کودکی پشتوانه بسیار خوبی برای او بودند و نه تنها مثل خیلی از خانواده ها فرزند معلول شان را پنهان نکردند و نگفتند که تو معلولی و نباید فعالیت داشته باشی، - بلکه آن قدر به او بها دادند و خودش نیز تلاش کرد تا به آرزوی 12 ساله اش، یعنی مدال پارالمپیک رسید.

اگر از هر ورزشکاری بپرسید که رنگ کدام یک از مدال هایی که تاکنون کسب کرده برایش با همه متفاوت است، احتمالا مدال المپیک یا پارالمپیک را نام ببرد.

مدالی که یک ورزشکار چهار سال شبانه روز تلاش می کند تا آن را بر گردن خود ببیند.

مدالی که این روزها هاشمیه متقیان معاوی پرتابگر خوزستانی تیم ملی پارا دو و میدانی ایران با عبور از تمام موانع و مشکلات و حتی بی مهری ها به آن رسیده است، مدال طلایی که او می گوید 12 سال برای تحقق آن تلاش کرده است.

در ادامه گفت وگوی ایسنا را با بانوی طلایی ایران و اولین طلایی تاریخ ورزش بانوان ایران در این رشته در پارالمپیک می خوانید: آغاز مسیر رسیدن به مدال پارالمپیک توکیو هاشمیه متقیان معاوی در ابتدا از روزی که تصمیم گرفت باید برای رسیدن به مدال پارالمپیک توکیو تلاش کند، گفت: بعد از پارالمپیک ریو و کسب عنوان چهارمی، زنگی در ذهن من به صدا درآمد که هاشمیه تو می توانی در پارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمیه ؛ الیزابتی که هیچ وقت مایوس نشد

هاشمیه ؛ الیزابتی که هیچ وقت مایوس نشد