مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-12فرهنگي

اکران رایگان 20 فیلم منتخب انجمن سینمای جوان بوشهر


مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر گفت: به مناسبت روز سینما 20 فیلم منتخب این انجمن به صورت آنلاین و رایگان نمایش گذاشته می شود.

- ایسنا/بوشهر مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر گفت: به مناسبت روز سینما 20 فیلم منتخب این انجمن به صورت آنلاین و رایگان نمایش گذاشته می شود.

عبدالرحمن برزگر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح موزه فیلم و عکس استان بوشهر، اظهار کرد: همزمان با روز سینما از 21 تا 24 شهریور هر روز 4 فیلم نگاتیو و ویدیوی مربوط به سال های 60 تا 80 با کارگردانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان بوشهر به صورت آنلاین و رایگان نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: کارگردانی این فیلم ها را حسین دهقانی، علی غلامی، عبدالحسین کرم زاده، فرنگیس عادلی، علیرضا دیری، رسول جمالی، جواد رمضانی، شهباز عباسی، بهمن حیدری، سیدرضا صافی، داریوش غریب زاده، حمید موذنی، حسین روشنکار، کریم فائقیان، داریوش غذبانی و عبدالرضا بی گناه برعهده داشته اند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان بوشهر تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای تماشای این فیلم به آدرس www.

midi.

ir مراجعه کنند.

برزگر بیان کرد: امسال 100 فیلم نگاتیو انجمن سینمای جوان بوشهر به دیجیتال تبدیل شده اند تا در فواصل مختلف تا پایان سال به نمایش گذاشته شوند که از امروز 20 فیلم به مناسبت روز سینما به صورت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران رایگان 20 فیلم منتخب انجمن سینمای جوان بوشهر

اکران رایگان 20 فیلم منتخب انجمن سینمای جوان بوشهر