مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-12پزشكي

ویروس تاجدار سرکش تر از همیشه/ 13 نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر کرونا جان باختند


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه روز گذشته 13 هم استانی دیگر براثر کرونا جان خود را از دست دادند.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 506 نفر در بیمارستان استان با علائم کرونا بستری هستند و 643 نفر دیگر هم با بستری موقت رمدسیویر دریافت کرده اند.

وی بیماران بستری در بخش های ویژه را 234 مورد اعلام کرد و افزود: 62 بیمار با حال وخیم در بیمارستان های استان بستری هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران بستری در شهرستان ها را 526 مورد عنوان کرد و گفت: همچنان تعداد بیماران در اسلام آبادغرب سه رقمی و بالای 100 نفر است.

وی با اشاره به جانباختن 13 نفر از هم استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به 2 هزار و 310 نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: از 14 شهرستان استان 12 شهرستان وضعیت قرمز و 2 شهرستان نارنجی هستند، بنابراین وضعیت خطرناک است و باید همچنان رعایت شود.

وی با اشاره به روند خوب واکسیناسیون در استان، در پایان از هم استانی ها خواست، عجله کنند تا فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و جان خود را نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس تاجدار سرکش تر از همیشه/ 13 نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر کرونا جان باختند

ویروس تاجدار سرکش تر از همیشه/ 13 نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر کرونا جان باختند