مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-12سياسي

صادق لاریجانی در مسیر علم و علی لاریجانی در مسیر سیاست ادامه فعالیت خواهند داد


صادق لاریجانی خواستار این است که در مسیر علم ادامه فعالیت دهد، اما علی لاریجانی صبغه سیاسی پررنگ تری دارد و من بعید می دانم وی از صحنه های سیاسی کنار برود و همچنان در این عرصه باقی خواهد ماند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: صادق لاریجانی خواستار این است که در مسیر علم ادامه فعالیت دهد، اما علی لاریجانی صبغه سیاسی پررنگ تری دارد و من بعید می دانم وی از صحنه های سیاسی کنار برود و همچنان در این عرصه باقی خواهد ماند.

جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا در خصوص چرایی کناره گیری صادق لاریجانی از عضویت در شورای نگهبان، با اشاره به توییتی که صادق لاریجانی در انتقاد به برخی از رویه های شورای نگهبان منتشر کرده بود، اظهار کرد: آقای صادق لاریجانی در این توییت به دخالت هایی که از بیرون شورای نگهبان نسبت به بررسی صلاحیت ها انجام می شود و همچنین اتکاء اعضاء شورای نگهبان به برخی از مستندات غیر دقیق که از برخی از مراجع در اختیار این شورا قرار می گرفت، انتقاد کرد.

از جمله این مستندات غیر دقیق، مواردی بود که در مورد آقای علی لاریجانی اظهار شده بود و آقای صادق لاریجانی این موارد را درست نمی دانست.

وی ادامه داد: رهبری نیز بر این موضوع صحه گذاشتند و فرمودند که حق برخی از افراد تضییع شده و باید جبران سود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق لاریجانی در مسیر علم و علی لاریجانی در مسیر سیاست ادامه فعالیت خواهند داد

صادق لاریجانی در مسیر علم و علی لاریجانی در مسیر سیاست ادامه فعالیت خواهند داد