مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-12اقتصادي

7 غرفه در نمایشگاه مجازی ایران و عمان به رفسنجان اختصاص یافت


مدیر اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان گفت: بخش خصوصی رفسنجان در نمایشگاه مجازی ایران و عمان حضور فعالی خواهد داشت.

- ایسنا/کرمان مدیر اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان گفت: بخش خصوصی رفسنجان در نمایشگاه مجازی ایران و عمان حضور فعالی خواهد داشت.

علی غلامرضاپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه مجازی ایران و عمان از 29 شهریورماه جاری تا چهارم مهرماه به صورت مجازی و با هدف معرفی تولیدات و خدمات کشورمان به کشور همسایه عمان برگزار می شود.

وی بازار هدف عمان را برای کشورمان مهم ارزیابی کرد و افزود: ما همواره با عمان سوابق تجارت خوبی داشته ایم و این کشور از لحاظ صادرات و تجارت فضای مهمی برای تجار و بازرگانان ایرانی به شمار می رود.

غلامرضاپور درخصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه مجازی ایران و عمان گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، محتواها را در قالب کلیپ و بروشور به زبان انگلیسی در غرفه مربوط به خود قرار داده و مانند نمایشگاه های حضوری، این امکان برای بازدیدکنندگان فراهم است تا با غرفه داران صحبت کرده و برای خرید محصولات آنان رایزنی کنند.

مدیر اتاق بازرگانی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بخش خصوصی رفسنجان در نمایشگاه مجازی ایران و عمان حضور فعالی خواهد داشت، ادامه داد: هفت غرفه از این نمایشگاه به بخش خصوصی شهرستان رفسنجان اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 غرفه در نمایشگاه مجازی ایران و عمان به رفسنجان اختصاص یافت

7 غرفه در نمایشگاه مجازی ایران و عمان به رفسنجان اختصاص یافت