پاسخگویی به 98 درصد پیام های ارسالی سامانه ملی دیده بان در مرداد 1400/بیشترین درخواست مددجویان از1482 چیست؟مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به 2 هزار و 92 مورد پیام ارسالی به سامانه ملی دیده بان در مرداد 1400، گفت:باتوجه به افزایش قیمت ها و تورم موجود تمامی توان خواهان و خدمت گیرندگان بهزیستی تقاضای دریافت خدمات مالی دارند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ کاظم نظم ده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در تشریح عملکرد سامانه ملی دیده بان؛ خط 1482 در ماه گذشته (مردادماه)، گفت: یکی از اهداف اساسی راه اندازی و فعالیت این سامانه ایجاد داشبورد مدیریتی هوشمند برای برنامه ریزی آگاهانه، دقیق و مبتنی بر نیاز گروه های هدف است. نظم ده بابیان اینکه برای پاسخگویی از طریق سامانه دیده بان، سه فوریت و مرحله زمانی را طرح ریزی کردیم که یکی به صورت آنی است یعنی در مواقع آتش سوزی یا مرگ ومیر در مراکز، باید در مدت زمان 3 ساعت پاسخگویی انجام شود. مرحله دوم در وضعیت های فوری است که حداکثر تا 24 ساعت باید پاسخگویی صورت پذیرد و در مواقع عادی حداکثر تا 72 ساعت پاسخگویی انجام می شود. وی با اشاره به 2 هزار و 92 مورد پیام ثبت شده از طریق تماس، صندوق صوتی، سایت و اپلیکیشن دیده بان در مردادماه 1400، عنوان کرد: از این تعداد یک هزار و 523 تماس با خط 1482، 277 پیام از طریق صندوق صوتی، 144 پیام از طریق سایت دیده بان و 148 پیام از طریق اپلیکیش برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |