مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-12اقتصادي

پاسخگویی به 98 درصد پیام های ارسالی سامانه ملی دیده بان در مرداد 1400/بیشترین درخواست مددجویان از1482 چیست؟


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به 2 هزار و 92 مورد پیام ارسالی به سامانه ملی دیده بان در مرداد 1400، گفت:باتوجه به افزایش قیمت ها و تورم موجود تمامی توان خواهان و خدمت گیرندگان بهزیستی تقاضای دریافت خدمات مالی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ کاظم نظم ده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در تشریح عملکرد سامانه ملی دیده بان؛ خط 1482 در ماه گذشته (مردادماه)، گفت: یکی از اهداف اساسی راه اندازی و فعالیت این سامانه ایجاد داشبورد مدیریتی هوشمند برای برنامه ریزی آگاهانه، دقیق و مبتنی بر نیاز گروه های هدف است.

نظم ده بابیان اینکه برای پاسخگویی از طریق سامانه دیده بان، سه فوریت و مرحله زمانی را طرح ریزی کردیم که یکی به صورت آنی است یعنی در مواقع آتش سوزی یا مرگ ومیر در مراکز، باید در مدت زمان 3 ساعت پاسخگویی انجام شود.

مرحله دوم در وضعیت های فوری است که حداکثر تا 24 ساعت باید پاسخگویی صورت پذیرد و در مواقع عادی حداکثر تا 72 ساعت پاسخگویی انجام می شود.

وی با اشاره به 2 هزار و 92 مورد پیام ثبت شده از طریق تماس، صندوق صوتی، سایت و اپلیکیشن دیده بان در مردادماه 1400، عنوان کرد: از این تعداد یک هزار و 523 تماس با خط 1482، 277 پیام از طریق صندوق صوتی، 144 پیام از طریق سایت دیده بان و 148 پیام از طریق اپلیکیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به 98 درصد پیام های ارسالی سامانه ملی دیده بان در مرداد 1400/بیشترین درخواست مددجویان از1482 چیست؟

پاسخگویی به 98 درصد پیام های ارسالی سامانه ملی دیده بان در مرداد 1400/بیشترین درخواست مددجویان از1482 چیست؟