مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-12اقتصادي

جزییات ثبت نام تسهیلات کرونایی برای 14 گروه شغلی


اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات 12 درصد برای 14گروه شغلی و نیز تالارداران تا پایان آذر خبر داد و جزییات روش ثبت نام تسهیلات کرونایی برای 14 گروه شغلی به انضمام تالارداران را اعلام کرد.

- اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات 12 درصد برای 14گروه شغلی و نیز تالارداران تا پایان آذر خبر داد و جزییات روش ثبت نام تسهیلات کرونایی برای 14 گروه شغلی به انضمام تالارداران را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این اطلاعیه و مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، فعالان 14 گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی ( شامل 850 زیر رسته) می توانند تا پایان آذر 1400 با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.

mcls.

gov.

ir برای ثبت نام تسهیلات 12 درصدی اقدام کنند.

فهرست گروه های شغلی مشمول این تسهیلات: 1- مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران ها، بوفه ها،طباخی ها، قهوه خانه ها و اغذیه فروشی ها 2- مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع های جهانگردی و گردشگری، مهمان پذیرها، مهمان سراها، مسافرخانه ها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی، خدمات بین راهی، موزه ها و زائرسراها 3- حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری اعم از هوایی، جاده ای ریلی و دریایی 4- حمل و نقل عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام تسهیلات کرونایی برای 14 گروه شغلی

جزییات ثبت نام تسهیلات کرونایی برای 14 گروه شغلی