مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-12اجتماعي

شور عاطفه ها» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با سراسر کشور شور عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در استان آغاز شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با سراسر کشور شور عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در استان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی اظهار کرد: شور عاطفه ها با شعار با هم مشق محبت بنویسیم با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری برگزار می شود.

وی افزود: تأمین تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ تاپ و گوشی هوشمند، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و تأمین لوازم التحریر ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند باوجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات الکترونیکی و لوازم التحریر را ندارند، گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن ها گامی در راستای توسعه کشور نیز هست.

محمدی با اشاره به روش های مشارکت در این پویش ادامه داد: کد دستوری #038*8877* و شماره حساب 0412_5003_9979_6037 برای پرداخت غیرحضوری کمک های مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور عاطفه ها» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شور عاطفه ها» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد