مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-12اقتصادي

احتمال افزایش سهمیه ایران در اربعین


کمیته اعزام ستاد اربعین به منظور آمادگی درصورت افزایش سهمیه ایران در اربعین 1400، از فردا پیش ثبت نام افراد واجد شرایط برای حضور در اربعین امسال را آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) با توجه به احتمال افزایش سهمیه ایران در اربعین امسال در خصوص پیش ثبت نام از متقاضیان اربعین 1400 اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن اطلاعیه کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی به شرح ذیل است: بسمه تعالی بدین وسیله به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند علیرغم زمان بسیار کوتاه باقی مانده تا ایام اربعین حسینی (ع)، تا این لحظه هیچ مجوز رسمی از سوی دولت عراق برای شرکت مشتاقان ایرانی در مراسم اربعین حسینی صادر نشده و دستورالعملی نیز برای صدور روادید ابلاغ نشده است.

لذا با لحاظ فرصت اندک باقی مانده، کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین در نظر دارد از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 22 شهریور 1400 به منظور آمادگی های لازم، از طریق سامانه سماح به آدرس samah.

haj.

ir و به صورت غیر حضوری موقتاً مبادرت به پیش ثبت نام از آن دسته از متقاضیانی نماید که فاقد بیماری زمینه ای بوده و براساس شرایط منتشره در رسانه ها به نقل از دولت عراق و همچنین مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری از طریق وزارت بهداشت انجام می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش سهمیه ایران در اربعین

احتمال افزایش سهمیه ایران در اربعین