مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-12سياسي

650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به محدودیت سفر زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، گفت: با موافقت دولت عراق، 30 هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین امسال امکان حضور دارند که از این تعداد، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به محدودیت سفر زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، گفت: با موافقت دولت عراق، 30 هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین امسال امکان حضور دارند که از این تعداد، 650 نفر در قالب شش موکب از آذربایجان شرقی به این مراسم اعزام می شوند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد اربعین استان، تأکید کرد: برنامه ریزی ها و آمادگی های لازم صورت گیرد تا بتوانیم کل سهمیه تعیین شده را در زمان مقرر اعزام کنیم.

وی با اشاره به اینکه مراسم اربعین امسال به صورت محدود برگزار می شود، افزود: زائران ایرانی با محوریت موکب داران و فعالان حوزه های فرهنگی، خدماتی و درمانی به این مراسم اعزام می شوند.

وی با اشاره اعزام زائران ایرانی صرفاً از طریق هوایی خواهد بود، گفت: با اعلام ستاد اربعین و ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان تردد زائران از مرزهای زمینی وجود ندارد و هیچ گونه خدماتی، نه در مسیر و نه در مرزها ارائه نخواهد شد که دستگاه های مختلف و رسانه ها باید در این زمینه آگاه سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند

650 زائر از آذربایجان شرقی به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند