مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-12اجتماعي

برخورد با خودروهای متخلف حمل پسماند در تبریز


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: با خودروهای حمل پسماند متخلف که نسبت به نظافت خودرو و جلوگیری از نشت شیرابه اقدامات لازم را انجام ندهند، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: با خودروهای حمل پسماند متخلف که نسبت به نظافت خودرو و جلوگیری از نشت شیرابه اقدامات لازم را انجام ندهند، برخورد خواهد شد.

علیرضا اصغری در بازدید از خودروهای حمل پسماند پیمانکاران بخش خصوصی کلانشهر تبریز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آن ها در پاکیزگی این کلانشهر، افزود: با همت و تلاش کارکنان شهرداری، پاکبانان و پیمانکاران بخش خصوصی کلانشهر تبریز به عنوان تمیزترین شهر ایران طی سال های مختلف معرفی شده که باید در جهت حفظ این جایگاه نسبت به پاکیزگی بیش از پیش و نظافت و پاکیزگی خودروهای جمع آوری پسماند دقت کرد.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای صورت گرفته از کارگاه ماشین آلات پیمانکاران خدمات شهری در برخی از خودروها شاهد نشت شیرابه در سطح شهر هنگام جمع آوری بوده ایم که با ارائه اخطارهای لازم و تذکرات موردی پیمانکاران نسبت به رفع آن ها اقدام کرد.

وی بیان کرد: پیمانکاران خدمات شهری فعال در شهر تبریز همواره باید نسبت به اصلاح خودروهای خود و مخازن مربوطه جهت جلوگیری از نشت شیرابه پسماند اقدام کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با خودروهای متخلف حمل پسماند در تبریز

برخورد با خودروهای متخلف حمل پسماند در تبریز