مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-12اجتماعي

ثبت نام 16 هزار و 200 دانش آموز آستارایی در سامانه سیدا


معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، گفت: 16 هزار و 200 دانش آموز شهرستان مرزی بندر آستارا در سامانه سیدا ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/گیلان معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، گفت: 16 هزار و 200 دانش آموز شهرستان مرزی بندر آستارا در سامانه سیدا ثبت نام کرده اند.

جابر اخلاقی، لحظاتی پیش در جلسه شورای معاونین بندر مرزی آستارا که با موضوع پروژه مهر در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سال تحصیلی 1399 – 1400 را با تمام فراز و نشیب های کرونایی پشت سر گذاشتیم و در این ایام باید خود را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت ثبت نام دانش آموزان در این شهرستان آستارا بسیار خوب است، ادامه داد: 16 هزار و 200 دانش آموز این شهرستان در سامانه سیدا ثبت نام کرده اند که 15 هزار و 855 نفر مورد تأیید قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه این رقم برای آموزش و پرورش شهرستان آستارا از لحاظ آماری یک رقم بسیار خوب است، افزود: اطلس دسترسی دانش آموزان به ابزارهای آموزشی باید در تمام مدارس تدوین و موجود باشد.

اخلاقی، با تأکید بر اینکه پوشش حداکثری دانش آموزان و ارائه مطالب درسی به آنها با ابزارهای نوین آموزشی، شعار امسال ما است که باید در اولویت قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مدارس استان گیلان و شهرستان آستارا به لحاظ فیزیکی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 16 هزار و 200 دانش آموز آستارایی در سامانه سیدا

ثبت نام 16 هزار و 200 دانش آموز آستارایی در سامانه سیدا