مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-12سياسي

کدام مناطق شهر اصفهان بیشترین فرونشست زمین را دارند؟


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: بحران فرونشست زمین در همه مناطق اصفهان اتفاق افتاده، اما وضعیت مناطق شمالی اصفهان مساعد نیست و اگر در سطح ملی به این معضل نپردازیم، - ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: بحران فرونشست زمین در همه مناطق اصفهان اتفاق افتاده، اما وضعیت مناطق شمالی اصفهان مساعد نیست و اگر در سطح ملی به این معضل نپردازیم، در آینده امکان حل بسیاری از معضلات اصفهان وجود نخواهد داشت.

علیرضا صادقیان در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز (یکشنبه-21 شهریورماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه از سه سال پیش مطالعاتی در زمینه فرونشست زمین در اصفهان آغاز و منجر به عقد تفاهم نامه ای با سازمان زمین شناسی شد، اظهار کرد: فرونشست زمین یکی از معضلات جدی در اصفهان است که قابل جبران نیست و اگر امروز که خیلی هم دیر شده، فکری برای این معضل نشود، در آینده بسیاری از مشکلات لاینحل خواهد ماند.

وی با اشاره به پایش و بررسی فرونشست در شهر اصفهان، گفت: در اصفهان عمق چاه ها به 270 متر رسیده است و متوسط عمق هر چاه به 150 متر رسیده است.

طبق تعاریف، فرونشست زمین، پایین رفتن یا نشست زمین رو به پایین است که مهمترین علت آن عوامل طبیعی و یا انسانی است، اما مهمترین علت فرونش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام مناطق شهر اصفهان بیشترین فرونشست زمین را دارند؟

کدام مناطق شهر اصفهان بیشترین فرونشست زمین را دارند؟