مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-12سياسي

شهرستان سپیدان برای تبدیل به قطب گردشگری مشکل راه دارد


نماینده مردم سپیدان و بیضاء ر مجلس شورای اسلامی گفت: سپیدان می تواند قطب گردشگری استان فارس شود اما در این میان، وضعیت بد مسیر دسترسی سدی برای رسیدن به این مهم است.

- ، محسن علیزاده در دیدار با رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه بعضی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان های بیضاء و سپیدان در حوزه زیر ساخت ها با مشکلات متعددی مواجه هستند، گفت: برای حل مشکلات و توسعه این راه ها تقاضامندیم که در اسرع وقت دستورات لازم صادر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: متأسفانه هموار نبودن مسیرها در بعضی از مناطق مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است که همواره از شما انتظار داریم اقدامات عملیاتی در راستای بهبود و رفع مشکلات در کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق افتد.

وی در ادامه بر نقش زیر ساخت های حمل و نقل و مسیرهای مناسب در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه تاکید کرد و ادامه داد: هرچند که رونق صنعت و تولید در گرو مسیرهای حمل و نقل مناسب است بنابراین برای توسعه و سهولت در امور صنعتگران تقاضا داریم تا راه اندازی و ایجاد مسیرهای شهرک ها و نواحی صنعتی از تمام نقاط حوزه انتخابیه تا شهرها را وارد فاز عملیاتی کنید.

نماینده مردم سپیدان و بیضا گفت: بهبود وضعیت زیر ساخت های حمل و نقل می تواند به نوعی تضمین کننده اقتصاد یک منطقه باشد چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان سپیدان برای تبدیل به قطب گردشگری مشکل راه دارد

شهرستان سپیدان برای تبدیل به قطب گردشگری مشکل راه دارد