مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-12سياسي

واکسینه سربازان سپاه در گام پنجم طرح شهید سپهبد سلیمانی


جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: کلیه سربازان سپاه امام سجاد علیه السلام و نواحی تابعه به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا واکسینه می شوند.

- بندرعباس - جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: تمام سربازان سپاه امام سجاد (ع) و نواحی تابعه به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا واکسینه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواکسینه می شوند.

وی تصریح کرد: انشالله ظرف چند روز آینده با همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امام سجاد علیه السلام طرح واکسیناسیون سربازان وظیفه شروع خواهد شد.

امیری گفت: سلامتی کارکنان وظیفه برای ما بسیار مهم و حیاتی است و در مسیر حفظ سلامت سربازان که در اصل امانت خانواده هایشان نزد ما هستند از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و واکسینه کردن سربازان نشان دهنده همین موضوع است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام گفت: کارکنان وظیفه جوان به عنوان امانت در دست نیروهای مسلح هستند و علاوه بر وظیفه آموزش وارتقای سطح مهارت سربازان و ارتقای باورهای دینی آنان، وظیفه حفظ و صیانت از جان این عزیزان هم از اولویت های اصلی است.

سرتیپ دوم پاسدار امیری اضافه کرد: تمام سعی ما بر این است تا هر چه زودتر تمامی کارکنان وظیفه واکسینه شوند تا ما در خصوص جان این عزیزان نگرانی نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه سربازان سپاه در گام پنجم طرح شهید سپهبد سلیمانی

واکسینه سربازان سپاه در گام پنجم طرح شهید سپهبد سلیمانی