مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-12اجتماعي

مجوز تردد به شهرهای زرد و آبی فقط برای امور ضروری صادر می شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: طبق مصوبه هشتاد و دومین جلسه ستاد ملی کرونا، صدور مجوز بین شهری، از شهر قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد تنها برای مشاغل ضروری صادر خواهد شد.

- ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: طبق مصوبه هشتاد و دومین جلسه ستاد ملی کرونا، صدور مجوز بین شهری، از شهر قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد تنها برای مشاغل ضروری صادر خواهد شد.

غفور قاسم پور روز یکشنبه 21 شهریور ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی سینما، با اشاره به نقش مراکز فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگ و ارتقاء سطح اجتماعی بیان کرد: در طول سال های اخیر به موازات توسعه شهری، تناسبی بین نیازهای جمعیتی و زیر ساخت های فرهنگی به ویژه در کلانشهر با جمعیت دو میلیونی اندیشیده نشده است و امروز زمان آن فرا رسیده تا طبق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مقوله فرهنگ در جامعه، اهتمام وافری در این زمینه صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسمپور گفت: پای بست مناطق کم برخوردار کرج را باید با سنگ بنای فرهنگ بنا نهاد تا ساکنان این مناطق از حصار بسیاری آسیب ها رهایی بخشیده شوند.

وی افزود: به نظر می‎رسد علاوه بر تلاشی که برای ایجاد پیاده روها و سنگ فرش نمودن دالان ها و کوچه و پس کوچه های این مناطق صورت می گرد، نیاز مبرمی برای احد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تردد به شهرهای زرد و آبی فقط برای امور ضروری صادر می شود

مجوز تردد به شهرهای زرد و آبی فقط برای امور ضروری صادر می شود