مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-12سياسي

اعاده اموال نامشروع مسئولین از ابتدای انقلاب را خواستاریم


نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی احیای اصل 49 قانون اساسی و اعاده اموال نامشروع مسئولین از ابتدای انقلاب و برگشت اموال به صاحبان حق و بیت المال از سوی دولت و قوه قضاییه را خواستار شد.

- نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی احیای اصل 49 قانون اساسی و اعاده اموال نامشروع مسئولین از ابتدای انقلاب و برگشت اموال به صاحبان حق و بیت المال از سوی دولت و قوه قضاییه را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین عباس زاده امامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود بیان کرد: حماسه شهیدان حقیقتی بر گونه اساطیر بود؛ آنانی که از نفس افتادند تا از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا قامت خم نکنیم و به خاک افتادند تا به خاک نیفتیم.

وی افزود: ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران مفتخر است که بزرگترین رخداد قرن را رقم زده است و آن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است؛ انقلابی که به فضل خدا مقتدرانه گام در دهه پنجم نهاده است و انقلابی بین دو انقلاب که شروع آن بعثت پیامبر رحمت و ائمه اطهار (ع) بود.

با استقرار انقلاب با زعامت دو سلاله نبوی، علوی و فاطمی امید آن داریم که توفیق درک بزرگترین رخداد تاریخ را هم داشته باشیم که همانا انقلاب و ظهور آخرین ذخیره الهی منجی عالم بشریت و سپردن پرچم پر افتخار ایران اسلامی مان از دست نایب ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعاده اموال نامشروع مسئولین از ابتدای انقلاب را خواستاریم

اعاده اموال نامشروع مسئولین از ابتدای انقلاب را خواستاریم