مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-12اجتماعي

رتبه بندی معلمان مطالبه درستی است که نباید به بحران تبدیل شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: یکی از پیوست های اصلی اجرای سند تحول بنیادین، رتبه بندی معلمان است، البته باید توجه داشت که کسانی این رتبه بندی و مطالبه به حق را تبدیل به بحران نکنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: یکی از پیوست های اصلی اجرای سند تحول بنیادین، رتبه بندی معلمان است، البته باید توجه داشت که کسانی این رتبه بندی و مطالبه به حق را تبدیل به بحران نکنند.

فرهاد اسماعیلی در جلسه برخط با روسای آموزش و پرورش شهرستانهای فارس، گفت: وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی به دنبال رتبه بندی معلمان است و یقین داریم این رتبه بندی به عنوان خواسته ی اصلی معلمان اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، اسماعیلی همچنین ضمن بیان اینکه 25 شهریور وضعیت سامانه های آموزشی را برای شروع سال تحصیلی جدید بررسی خواهیم کرد، گفت: اداره های آموزش و پرورش شهرستان ها باید تا 25 شهریور بحث ثبت نام دانش آموزان را به سامان رسانده باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: شاخص هایی که در سامانه برای پروژه مهر طراحی شده باید با کیفیت تمام در سراسر استان تکمیل شود تا امسال نیز شاهد بازگشایی با شکوه مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس همچنین گفت: امسال با نقل و انتقال قریب به 5 هزار معلم در استان موافقت شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان مطالبه درستی است که نباید به بحران تبدیل شود

رتبه بندی معلمان مطالبه درستی است که نباید به بحران تبدیل شود