مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-12پزشكي

والدین غربال گری بینایی کودکان را جدی بگیرند


رییس اداره بهزیستی شهرستان خرم دره گفت: با توجه به اینکه سه تا شش سالگی، زمان طلایی درمان تنبلی چشم است، از این رو والدین باید این موضوع را جدی بگیرند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی شهرستان خرم دره گفت: با توجه به اینکه سه تا شش سالگی، زمان طلایی درمان تنبلی چشم است، از این رو والدین باید این موضوع را جدی بگیرند.

شهرام رجبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز غربال گری بینایی کودکان در خرم دره همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: در همین راستا دو پایگاه برای سنجش بینایی کودکان در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این پایگاه ها آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه دارد، تصریح کرد: در طول سال نیز کسانی که کودک شان به هر دلیلی از غربال گری بینایی جا مانده است، می توانند به پایگاه های ثابت موجود در سطح شهر مراجعه کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه جامعه هدف سنجش بینایی، کودکان 3 تا 6 سال است، عنوان کرد: مسیر برخی از روستاهای شهرستان صعب العبور است که با تمهیدات اندیشیده شده نیروهایی برای سنجش بینایی کودکان در این مناطق اعزام خواهند شد.

رجبی با اشاره به شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز سنجش بینایی، متذکر شد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در شهرستان خرم دره، سنجش بینایی با رعایت کامل پروتکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین غربال گری بینایی کودکان را جدی بگیرند

والدین غربال گری بینایی کودکان را جدی بگیرند