مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-12فرهنگي

اینجا میدان مسابقه نیست/ چند نکته درباره رقابت حرفه ای ها


2 هنرمند عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره جوان با اشاره به امتیازات این رویداد موسیقایی در کشور از حرفه ای شدن یک فضای رقابتی میان هنرمندان و هنرآموزان نسل جوان حوزه موسیقی سخن گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، سیامک جهانگیری نوازنده نی و مدرس موسیقی معتقد است که جشنواره موسیقی جوان میدان مسابقه نیست بلکه فضایی برای تعامل و داد و ستد فرهنگی است و جوانان مجال می یابند تا درفضایی حرفه ای به رقابت موسیقایی با یکدیگر بپردازند و سعید نایب محمدی نوازنده و پژوهشگر و از هیات داوران پانزدهمین جشنواره جوان نیز جشنواره را فرصتی برای نسل نوظهور موسیقی می داند.

طی کردن یک راه دور و دراز برای رسیدن به یک هدف سیامک جهانگیری نوازنده نی و داور بخش آفرینش در تک نوازی با اشاره به دستاوردهای جشنواره موسیقی جوان طی سالها برگزاری گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان هم مانند دیگر جشنواره های موسیقی تا امروز، راه دور و درازی را طی کرده است.

اما درچندین سال اخیر، به دلایل متعدد توانسته به ثبات و جریانی رو به رشد برسد.

به خصوص این که، جشنواره موسیقی جوان از معدود جشنواره هایی است در دوران برگزاری، شاخصه های فنی و تخصصی را حفظ کرده و با نظر به این شاخصه ها توانسته درحال حاضر به جایگاه خوبی دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا میدان مسابقه نیست/ چند نکته درباره رقابت حرفه ای ها

اینجا میدان مسابقه نیست/ چند نکته درباره رقابت حرفه ای ها