مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-12سياسي

فضای مجازی بدون آموزش منجر به افزایش آسیب های اجتماعی می شود


فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان و مرزبان درجه یک گفت: امروزه متاسفانه استفاده از فضای مجازی در بین مردم بدون سواد رسانه ای گسترش یافته و اگر آموزش های لازم در این حوزه داده نشود ما شاهد آسیب ها و مشکلاتی در حوزه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس محمد باقر نجفی نژاد ظهر امروز در همایش خانوادگی سبک زندگی با موضوع مهدویت، هدایت سیاسی و فضای مجازی ویژه کارکنان هنگ مرزی اترک با بیان اینکه تحقق سبک زندگی اسلامی یکی از ضرورت های اساسی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: برای تحقق سبک زندگی اسلامی توجه جدی اندیشمندان مسلمان به این موضوع  و راه های اجرا آن در فرد و اجتماع نیاز است.

وی تصریح کرد: تحقق سبک زندگی اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان و مرزبان درجه یک خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم برای رسیدن به این امر مهم توجه به مبادی و مبانی سبک زندگی اسلامی بوده زیرا سبک زندگی اسلامی تنها با تحقق این مبانی اجرا شده و دوام پیدا خواهد کرد.

همایش خانوادگی سبک زندگی با موضوع مهدویت، هدایت سیاسی و فضای مجازی ویژه کارکنان هنگ مرزی اترک وی ادامه دهد: حوزه سایبری قدرت پنجم در دنیا بوده و اگر مردم یک جامعه از سواد رسانه ای کافی برخوردار نباشند قطعا در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی بدون آموزش منجر به افزایش آسیب های اجتماعی می شود

فضای مجازی بدون آموزش منجر به افزایش آسیب های اجتماعی می شود