مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-12حوادث

نجات 13 رودخانه و آبراهه فارس از تخریب متجاوزان


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس گفت: گروه های گشت و بازرسی این شرکت طی چندین عملیات مانع از برداشت های غیرمجاز مصالح شن و ماسه از بستر 10 رودخانه و سه آبراهه استان شدند.

- ایسنا/فارس معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس گفت: گروه های گشت و بازرسی این شرکت طی چندین عملیات مانع از برداشت های غیرمجاز مصالح شن و ماسه از بستر 10 رودخانه و سه آبراهه استان شدند.

کرامت الله کریمی مزیدی یکشنبه 21 شهریور به خبرنگاران گفت: متاسفانه ضربه ای که افراد متجاوز با برداشت مصالح بر بستر رودخانه و آبراهه ها وارد می کنند، منجر به تغییر شکل رودخانه ها و مشکلات دیگری نظیر وقوع سیلاب هنگام بارندگی و وارد شدن خسارات جانی و مالی می شود.

او با بیان اینکه رودخانه ها یکی از غنی ترین منابع حیاتی به شمار می روند، افزود: در روزهای اخیر بستر 13 رودخانه و آبراهه استان دستخوش برداشت های غیرمجاز مصالح شن وماسه شد و به همین دلیل با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی، اقدامات لازم را انجام دادیم.

کریمی مزیدی ادامه داد: در عملیات مقابله با این جرائم حوزه منابع آب، ضمن توقف برداشت های غیرمجاز، ماشین آلات و دستگاه های متجاوزان شامل سه دستگاه کامیون در بستر رودخانه تنگ ترکی در ایج استهبان و یک دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون در بستر آبراهه لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 13 رودخانه و آبراهه فارس از تخریب متجاوزان

نجات 13 رودخانه و آبراهه فارس از تخریب متجاوزان